Anasayfa

27 Mart 2013 Çarşamba

Yalan Dünya dizisinin sonu gelmeli


Yalan Dünya dizisinin sonu gelmeli
Yalan Dunya

Bazı dizileri zoraki uzattıklarında izlemekten sıkılıyorum. Özellikle komedilerde bu daha fazla sıkıyor. Sürekli aynı kişilerin yaptığı espri, bir yere kadar idare ediyor. Zaman içinde sıradanlaşıyor. Uzadıkça da seyirci zorlama espriler olduğunun farkına varıyor. Yapımcı ve yönetmenler bitirmesi en doğrusu… çünkü bir sure sonra reytingleri düşünce dizinin oynadığı kanal kaldırıyor. Bu da dizi sahipleri açısından hoş olmuyor. Örneğin Çocuklar Duymasın’ı da çok uzatıldı, sessizce yok oldu.
Aslında gerçekten Yalan Dünya’da harika espriler var. Ama ne olursa olsun Türkiye enteresandır, komedi dizleri uzun sure tepede kalması mümkün değil. İnsanlar ağlamayı, gülmeye tercih ediyor. Çünkü soruyorum bazı insanlara dün gece ne izledin. Genellikle o gece en dramatik ne varsa onu söylüyor. Ya kadeşim gülmek varken, niye ağlamayı tercih ediyorsun dediğimde, “ya aslında ben izlemiyorum hanım izliyor, ben de hangi dizi açık ise ona bakıyorum.” cevabını alıyorum. Üç gün sonra o kişiye sorun, o dramatik dizide ki tüm olayları bilir.
Sanırım reytinlerde aynı şeyi söylüyordur. Bu sebeple yeni kahramanlar yaratıp diziyi sürekli kılmaya çalışsalar da, geriye kalan kahramanların yüzde doksanı aynı, dolayısıyla ilginç gelen konuşma şekilleri aynı, espriler de aynılaşıyor… sadece bölüm konusu biraz ilgi çekici olabiliyor.
Bu sebeple komedi dizileri bir sezon oynamalı, çok tutu diyelim 2 sezon…  Kısaca Yalan Dünya’nın sonu geliyor diye düşünüyorum

Hiç yorum yok: